היסודות של Geltbox Money

היסודות של Geltbox Money

Geltbox Money מאפשרת לכם לבחון את ההתנהלות הפיננסית שלכם לאורך זמן ולהתמקד בשורה התחתונה. תמונת המצב המפורטת מאפשרת לכם לבחון היכן ניתן לחתוך בהוצאות ולשפר את ההשקעות כדי להבטיח התנהלות פיננסית נכונה.

כדי לקבל תמונה מלאה של המצב הפיננסי, עליכם להוסיף ל-Geltbox שלכם את כל החשבונות שלכם באמצעות ייבוא מידע ישירות מאתרי האינטרנט, מקבצים או בהזנה ידנית. ניתן לתזמן הורדת נתונים אוטומטית יומית למחשב האישי כדי שתמונת המצב תהיה תמיד מעודכנת.

Geltbox מארגנת את כל המידע הפיננסי בחשבונות מסוגים שונים כגון עו"ש, כרטיסי אשראי, השקעות, הלוואות ונכסים. בכל חשבון קיימת יתרה מעודכנת. השווי הפיננסי הכללי שלכם הינו למעשה סך היתרות בכל החשבונות.

Geltbox מבצעת חישוב של תזרים מזומנים על ידי בחינת הקטגוריה או התווית של כל תנועה. כברירת מחדל Geltbox Money מסווגת את כל התנועות כהוצאה או כהכנסה. לכן, הצעד הראשון שעליכם לעשות כדי להבטיח חישוב מדויק של תזרים המזומנים הינו לסווג תנועות שאינן למעשה הוצאות או הכנסות כגון השקעות, הלוואות, חשבונות כרטיסי אשראי או העברה עצמית בין חשבונות.

לאחר מכן, כדי להבין טוב יותר את דפוס ההוצאות שלכם וכדי לאתר חריגות, רצוי להוסיף לכל אחת מתנועות ההוצאות וההכנסות תווית. ניתן להשתמש בתוויות המגיעות כברירת מחדל או ליצור תוויות חדשות. הדבר יאפשר לראות גרף הוצאות לכל תווית לאורך זמן וכן להשוות בין תוויות דרך גרף צבעוני.

ברגע שהתנועות מתויגות ייתכן ותרצו לקבוע תקציב לחלק מהתוויות כדי לקבל התראות כאשר מתקרבים לגבול ההוצאות שנקבע.

הורידו Geltbox